Πάνε λίγες μέρες που γύρισα από τις διακοπές μου .Φέτος οι προορισμοί μου  ήταν η πατρίδα του Ιάσονα ο Βόλος και δικιά μου πατρίδα με το πιο όμορφο βουνό της πατρίδας μας ,το μαγευτικό Πήλιο

και στην συνέχεια τώρα τον Αύγουστο και για 2 βδομάδες ένας τόπος που εδώ και κάποια χρόνια που τον γνώρισα τον έχω λατρέψει γιατί μου δίνει την ευκαιρία να έρχομαι όσο πιο πολύ κοντά στη φύση ,στον απλό τρόπο ζωής ,στον Δημιουργό μου…  : ένα μικρό χωριουδάκι ,κατοίκων μετρημένων στα δάκτυλα ,πατρίδα του συγχωρεμένου του πεθερού μου ,λίγο πριν τον Αγιο Νικολαο στο Λασήθι .

Μακριά από την Αθήνα ,τη βαβούρα της αλλά και το διαδίκτυο  που ναι μεν  εμάς  μας έχει φέρει κοντά ,αλλά αποξενώνει πάμπολλες οικογένειες (….τι μόδα και αυτή ,και στην τουαλέτα  να πάμε στην καφετέρια στις διακοπές ,παίρνουμε και το laptop μαζι μας…),αφού ακόμα και το κινητό είχε οριακό σήμα κάνοντας αδύνατη την πτώση στον πειρασμό σύνδεσης internet με κάρτα (χαχα).Εκεί βρήκα χρόνο να ξεκουράσω την ψυχη μου αγναντεύοντας εικόνες σαν και αυτές

όσο και αν φέτος μου έλειψε ο μικρός μου  <<Ντούσαν >>

Πριν 2 χρόνια που είχα ξανακατέβει ερχότανε κάθε βράδυ να πιεί νερό από τον κουβά ,να σουλατσάρει λίγο στα πέριξ και να τα <<λέμε>>…

Δεν ξέρω γιατί χάθηκε…ίσως να έπεσε θύμα της φίλης μας που με περίσσεια περηφάνεια φέτος μια μέρα ήρθε και μας έφερε το τρόπαιο της (πόσο διαφορετικός είναι ο θάνατος ενός πουλιού αν δεν γίνεται για την <<πλάκα>> και το <<χόμπυ >> του καθενός αλλά για την επιβίωση του ,στα πλαίσια της τροφικής αλυσίδας που ο Δημιουργός έχει τάξει….)

Ίσως να ξαναέγινε πρίγκηπας στα μάτια των ανθρώπων ,γιατί στην πραγματικότητα πρίγκηπας  ήταν ακόμα και όταν οι άλλοι τον βλέπανε σαν βάτραχο .Ίσως τότε να τανε και περισσότερο πραγματικός πρίγκηπας…

Εν πάσει περιπτώσει και εκεί την επαφή μου με τα πουλιά δεν την έχασα…μόνο εκεί ήταν ακόμα πιο όμορφα γιατί ήταν στο μέρος που λατρεύουν ,ελεύθερα στη φύση

Σε ένα τέτοιο περιβάλλον είχα την ευκαιρία είτε να θυμηθώ όμορφα μέρη που πήγα ακόμη μια φορά όταν ανέβηκα στην πατρίδα μου το ΒΟΛΟ

ΑΦΗΣΣΟΣ (παραλία ΚΑΛΗΦΤΕΡΗ)

ΠΗΓΑΔΙ ΠΤΕΛΕΟΥ ( Ακτή Παναγιά )

ΠΑΧΙΑ ΑΜΜΟΣ (Παχυνάμη )  Πτελεός

Νησάκι Αγ.Νικόλαος  (παραλία Αγ.Μαρίνας – Λεύκης  ,  ΠΤΕΛΕΟ )

ΠΑΧΙΑ ΑΜΜΟΣ  (ΠΤΕΛΕΟΣ )

ΒΟΛΟΣ (άποψη απο το μπαλκόνι της ΜΑΚΡΥΝΙΤΣΑΣ )

αλλά να κάνω και τις εξορμήσεις στο επίσης όμορφο ΛΑΣΗΘΙ

ΒΑΙ -Φοινικόδασος (στο ανατολικό άκρο στο ΛΑΣΗΘΙ μετά τη Σητεία )

στο δρόμο για τη Σητεία

Γαιδουρονήσι ( Νήσος  Χρυσή )

ΓΑΙΔΟΥΡΟΝΗΣΙ (Νήσος Χρυσή )

Βέβαια όλο αυτό το διάστημα βρήκα αρκετό χρόνο να σκεφτώ και πράγματα που αφορού τους φτερωτούς μας φίλους ,επηρεασμένος και προβληματισμένος από την απώλεια του αγαπημένου μου και ταλαιπωρημένου γκλοστερά ,αλλά και την ξαφνική απώλεια πριν ξεκινήσω τις διακοπές μου τον ιούλη αν θυμάμαι της μιας απο τις δύο μάνες τιμπράντο.Όπως έγραψα και στο τελευταίο μου σχόλιο στο άρθρο της προετοιμασάς της αναπαραγωγής (που το μετατρέψατε επιμονα χαχα με την αγάπη σας για τα πουλιά αλλά και την προσπάθεια μου για αυτά σε ένα άτυπο φόρουμ)

έχω πειστεί οτι τις περισσότερες φορές είτε γιατί οι νόσοι  εξελίσσονται με ταχύ ρυθμό ,είτε γιατί δεν μπορούμε να τις προσδιορίσουμε ώστε να τις αντιμετωπίσουμε (έλλειψη εξειδικευμένων γιατρών ,μη δυνατότητας ειδικών εξετάσεων σε σύντομο διάστημα ή και σε πολλούς μη οικονομική δυνατότητα στο να απευθυνθούν σε γιατρό ) ,επιτάσσει την όλο και πιο οργανωμένη πρόληψη: καθαριότητα ,σωστή διατροφή ,παρατήρηση (άρα λελογισμένο αριθμό πουλιών που εκτρέφουμε ) και προληπτικές αγωγές (όχι με φαρμακευτικά σκευάσματα που καταπονούν τα πουλιά μας ή κάνουν τα μικρόβια ανθεκτικά στις ουσίες αυτές σε πορεία χρόνου ) με σκευάσματα βοτάνων και ουσιών που αποδεδειγμένα από έρευνες δρουν ανασταλτικά στην εμφάνιση νόσων ,ενώ σε κάποιες περιπτώσεις και θεραπευτικά υπό προυποθέσεις.

Ήδη κινούμε στην κατεύθηνση αυτή να δώσω τη δικιά μου συγκεκριμένη πρόταση ,που σαφώς δεν αποτελεί έγκυρη επιστημονική κατεύθυνση αλλά στηρίζεται σε σοβαρές μελέτες άλλων και προσπαθεί να εισαχθεί με τον πλέον προσεκτικό και αβλαβή τρόπο στα πουλιά μας.

Σύντομα θα τα ξαναπούμε

ΔΗΜΗΤΡΗς JK21